Kelione po Europą už 380 eurų

Autorius edgaras19881230

Kai vidury vasaros  visi panikavo dėl koronos, mes nusprendėme pasidaryti eurotripą ( kelione automobiliu po Europą ). Aplankėme 5 valstybes ir išleidome 380 eurų. Kadangi šis tinklapis yra apie pinigus, tai kelione apžvelgsiu iš finansinės pusės.

1. Pasiruošimas kelionei:
  • Automobilis Volswagen golf wagon 2008m . Kaina apie 2000 eurų
  • Įranga prieš kelione: kadangi didžiają dalį laiko miegojome automobilyje tai reikalingas čiužinys. Kaina 70 eurų ir elektros šaltinis, kurį mums atstojo power bank‘as. Kaina 20 eurų. Visą kitą pvz: išmanus telefonas, kuprinė, plaukimo akiniai, sportiniai kedai ir kitą, normaliai žmonės jau turi, todėl neverta įtraukti į sąrašą.

2. Kelionės išlaidos:

• Iš viso kelionės metu išleidome 380 eurų per 13 dienų ( 2 asmenys )
  • Kuras: 190 eurai. Atstumas – 4200km, vidutinės sąnados – 4.5l/100km.
  • Pramogos: 22 eurai
  • Nakvynė apartamentuose 30 eurų
  • Maistas 138 eurai

1. Slovakia. Tatrai, popradske pleso. Žygis iki kalnų ežero ir sedlo pod ostrovou viršūnės. Žygio metu nieko neišleidome. Nors parkingas yra mokamas, bet šalia trasos buvo neįmonama pastatyti mašinos nors ir europoje siautė korona virusas. Todėl pastateme automobilį tolėliau ir nieko nemokėjome. Norint rasti vietą automobiliui reikia atvažiuoti anksti ryte. Dienos pramoga 0 eurų

2. Slovakia, Poldesok, narodny park, Slovensky raj. Žygis po Slovakijos nacionalinį parką turistam pritaikytais takai tarp krioklių, uolų ir šlaitų. Atvykome ryte todėl buvo vietos pastatyti automobilį, parkingas 3 eurai parai,  trasa irgi mokama nors vietiniai turbūt žino kaip prasmukti nemokamai. Bet už 1.50 euro gavome biletą su pagalbos nr jeigu trasoje nutiktu nelaimė. Dienos pramoga 6 eurai dviem žmonėm

3. Vengrija. Hevizo ežeras. Terminai vandenys. Ežero vandens tempertūra svyruoja nuo 27 laipsnių žiema ir 36 laipsnių vasara. Kaina 2 val 8 eurai. Po maudynių ėjome pasivaikčioti prie didžiausio ežero Europoje – Balatono ežero. Dienos pramoga 16 eurų dviem žmonėm

4. Slovėnija. Bledo ežeras. Įspūdingo grožio vieta. Užlipus į šalia esanti kalną atsiveria nuostabus vaizdas į ežerą, vidury ežero esančia bažnyčia, kitoje ežero esančia pilį ir toliau esačias Alpes. Diena praleidome besidegindami prie ežero, maudydamiesi, vėliau ėjome pasivaikčioti aplink ežerą kurio perimetras 5.5 km. Dienos pramoga 0 eurų

5. Slovėnija. Tolminska korita. Nacionalinis parkas. Vieta pritaikyta turistam su piesčiūjų takais. Takas nėra  ilgas. Galima praeiti per 20-30min. Einant taku galima grožėtis tarpekliais ir oluomis. Įėjimas kainuoja 15 eurų vienam žmogui, parkingas 1h/3e. Bet mes pastatėme automobilį prie prekybos centro, nes sunku buvo suprasti kiek laiko truksime trasoje, todėl nežinojome keliom valandom imti parkingą, todėl nuspredėme nemokėti iš viso bet reikėjo 15-20min prasieiti iki trasos. Už pačią trasą kuri kainuoja 15 eurų irgi nuspredėme nemokėti nes buvo kitas keliukas be mokėjimo punkto. Tai nuspredėme apsimesti kvailais turistais ir eiti pro vietą, kurioje neprašo pinigų. Dienos pramoga 0 eurų

6. Italija. Tagliamento upė. Tolumoje matosi Alpės. Nupredėme įsirengti stovyklaviete, užsikurti laužą ir tiesiog ramiai praleisi dieną, bei vakarą nes buvo galima privažiuoti prie pat upės. Dienos pramoga 0 eurų

7. Italija. Bibione. Diena pradeidome prie jūros. Ėjome pasivaikščioti į miestelį. Parkingas nemokamas prie pat jūros. Dienos pramoga 0 eurų

Dar vienas prašymas. Labai nesmerkite dėl klaidų. Mokykloje vos teigiama spausdavau iš lietuvių kalbos.